האזינו • ראש עיריית לייקווד: "גם אצלי יש בעיה של אי קבלת תלמידים לבתי ספר"

    אבי יעקב No Comments on האזינו • ראש עיריית לייקווד: "גם אצלי יש בעיה של אי קבלת תלמידים לבתי ספר"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית לייקווד, אייזיק אקרמן, אומר בראיון לקול חי כי גם בעירו, בה מתגוררים כשישים אלף יהודים חרדים (כמחצית מתושבי העיר), יש בעיות של אי קבלת תלמידים למוסדות החינוך.

    אקרמן משמש כראש העיר לייקווד, לאחר שניצח בבחירות. הוא מתחלף בתפקיד פעם בשנתיים עם ממלא-מקומו, מנשה מילר. שניהם מאותה מפלגה, המפלגה הדמוקרטית. בעירית ליקווד חמישה חברים, שלושה מהם חרדים, שנים מהם – אקרמן ומילר. החבר החרדי השלישי נמנה על המפלגה הרפובליקנית.

    גורם מקומי אמר ל"קול חי", כי החרדים בעיר יכלו בקלות לכבוש את כל מועצת העיר ולמנות חמישה חברים חרדים, אולם כדי לשמור על יחסי שכנות טובים עם הגויים, לא הגיעו כולם להצביע כדי שייבחרו שני תושבים מקומיים.

    בראיון שהעניק בלשכתו בלייקווד, למנהל התוכניות של "קול חי" בצלאל קאהן, אמר אקרמן כי מנהלי המוסדות מקבלים תקציבים מהעירייה, למרות שמדובר במוסדות פרטיים, וכשהוא נתקל באי קבלת תלמידים הוא מנסה להפעיל את כוחו כראש עיר. "לא תמיד שומעים למה שאני אומר, וגם יש להם ראשי ישיבות שהורי הילדים מתקשרים אליהם כדי להשפיע על מנהלי המוסדות", סיפר.

    "יש הרבה חסידים בלייקווד", מספר אקרמן, "אפילו רחסטריוקא ובאבוב".

    איזה באבוב, באבוב הרגיל או באבוב 45?
    אני לא נכנס לתוך מחלוקת.

    האזינו לראיון המלא שנערך בלשכתו של אקרמן בליקווד, ושודר הבוקר בתוכנית "מדברים אקטואליה"

    עם שניים מחברי העירייה ראשי העיר האחרונים אקרמן בלשכתו אולם מועצת העיר והוועדות אקרמן בלשכתו2 עם ראש העיר עם ראש העיר בראיון



    0 תגובות